TAG: Poczuj lato

Cześć wszystkim! Witam Was w kolejnym tagu czytelniczym na moim blogu. Będzie to tag poczuj lato. Z racji tego, że trwają właśnie wakacje, uznałam, że będzie on idealny. Nie przedłużając już, przechodzę do tagu.

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.

Jest to książka "Promyczek" autorstwa Kim Holden. Zdecydowałam się na jej zakup, ponieważ słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii. Ponad to jest to podobno "wyciskacz" łez, także tym bardziej mam ochotę na jej przeczytanie.

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Wybrałam książkę "Never, never" napisana przez Colleen Hoover i Tarryn Fisher. Przyznam, że kiedyś zaczęłam już czytać tę książkę, ale zatrzymałam się na początku i odłożyłam ją nie wiedzieć czemu (ha, ha). No, także tak prezentuje się książka z niebieską okładką.

3. Twój plażowy must have.

Tutaj nie widzę miejsca dla innej książki niż "Ponad wszystko" autorstwa Nicoli Yoon. Niedawno przeczytałam tę książkę i jestem totalnie zachwycona tą historią. Swoją drogą na moim blogu znajduję się jej recenzja, także serdecznie zapraszam.

4. Książka z okładką, która kojarzy Ci się z wakacjami.

Nie wiem czemu, ale tutaj pasowała mi książka "Girl Online" autorstwa Zoe Sugg. Czytałam tę książkę bodajże w poprzednie wakacje i podobała mi się. Jest to lekka i przyjemna powieść, idealna na wakacje. Jest to pierwsza książka o przygodach Penny, jest również druga część, którą również czytałam i trzecia, najnowsza, za którą w najbliższym czasie mam zamiar się zabrać.

5. Powieść, która wywołała u Ciebie słoneczny uśmiech.

Ciężko było mi dopasować odpowiednią książkę do tego pytania. Ostatecznie zdecydowałam się na "Rywalki" autorstwa Kiery Cass. Jest to pierwsza książka z serii "Selekcja". Ja osobiście doczytałam do trzeciego tomu, ale serdecznie polecam tę serię.

6. Książka przez, którą wylałeś może łez.

Chyba każdy zna książkę "Zanim się pojawiłeś" autorstwa Jojo Moyes. Może nie wylałam przez tę książkę morza łez, ale na pewno jest to bardzo wzruszająca powieść, którą całym sercem mogę Wam polecić.

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka, w której chciałbyś uczestniczyć.

Wybrałam tutaj czwartą część z serii o przygodach Harry'ego Pottera. W tej części trzech uczestników z różnych szkół biorą udział w Turnieju Trójmagicznym. Nie jest to impreza, ale na pewno wydarzenie, które zapada w pamięć.

8. Powieść z historią łatwa jak jazda na rowerze.

Tego pytania idealnie pasuje książka "Jesteś moją obsesją" autorstwa Federico Moccia. Jest to książka, która niestety mnie nie zachwyciła. Po opisie spodziewałam się czegoś zupełnie innego i nie było to to, czego oczekiwałam. Po tej lekturze raczej nie prędko sięgnę po innej książki tego autora.

9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

Niestety nie mam takiej powieści.

Jeżeli podobał Wam się ten tag, to zostawcie komentarz. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek czy może macie zamiar przeczytać.
Buziaki, Agata.

16 komentarzy:

  1. Czytałam część z tych książek i zdecydowanie "Promyczek" to moja ulubiona :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam tylko 3 z wyżej wymienionych :/pora uzupelnic braki 😂😄:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :D Promyczek, Rywalki, HP - uwielbiam ^^

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! Też chciałabym wziąć udział w Turnieju Trójmagicznym, to moje skryte marzenie od chwili, gdy skończyłam czwartą część przygód Harry'ego :)
    Pozdrawiam! Truskawkowy blog książkowy    

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie wybrałam to wydarzenie trochę ze względu na to, że nie miałam pomysły, ale jakby się tak zastanowić, to w sumie byłoby to niezwykłe przeżycie.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Tak! "Promyczek" to zdecydowanie wyciskacz łez! Nawet ja, która ubóstwiam tylko kryminały pokochałam tę książkę i przez ostatnie chyba 100-150 stron ryczałam jak głupia, dosłownie. Ta historia jest niesamowita! Koniecznie przeczytaj!
    Po "Never never" nigdy nie sięgnę. Nie tylko dlatego, że naczytałam się samych negatywnych opinii, tylko dlatego, iż na okładce jest nazwisko Colleen Hoover, której po przeczytaniu "Hopeless" nie lubię. Więcej - ta książka tak bardzo i się nie podobała, że nie zamierzam czytać niczego spod pióra tej autorki. Wszystkich fanów przepraszam :D

    Pozdrawiam cieplutko, ściskam i zaobserwowałam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy "Promyczka" polecają, więc wkrótce sięgnę po tę książkę.
      Również pozdrawiam i zaobserwuję Ciebie jak tylko będę na laptopie.

      Usuń
  6. Czytałam jedynie "Ponad wszystko", ale "Promyczka" i "Never never" mam w planach:)
    Pozdrawiam http://oksiazko.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam wszystkie części "Girl Online" i naprawdę jest bardzo przyjemna lektura <3
    Pozdrawiam :*

    agata-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę przeczytać Promyczka w te wakacje. Trzymam za nas kciuki XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 reading with tulips , Blogger