Recenzja książki "Margo" Tarryn Fisher

Tytuł: "Margo"
Autor: Tarryn Fisher
Wydawnictwo: SQN
Liczba stron: 352
Opis książki:
"Margo nie jest jak inne nastolatki. Żyje ponurym miasteczku Bone, które przejezdni omijają szerokim łukiem. Swój dom nazywa "pożeraczem". Jej cierpiąca na depresję matka nie odzywa się do niej i traktuje ją niczym służącą.
Dziewczyna trzyma się na uboczu, dni spędza w samotności. Wszystko nieoczekiwanie się zmienia, kiedy poznaje Judaha - starszego chłopaka z sąsiedztwa. Sparaliżowany, na wózku inwalidzkim, odkrywa przed Margo świat, jakiego dotąd nie znała.
Kiedy w okolicy ginie siedmioletnia dziewczynka, dwójka osobliwych przyjaciół rozpoczyna własne śledztwo. W głowie Margo pojawia się desperackie pragnienie, aby wytropić morderców. I przykładnie ukarać... "Oko za oko. Krzywda za krzywdę". Ból za ból". Rozpoczynając bezlitosne polowanie na zło, dziewczyna nie zdaje sobie sprawy jaką cenę przyjdzie jej za to zapłacić."
Moja opinia:
"Margo" już od dawna zajmowała swoje miejsce na półce. Kiedy wreszcie zdecydowałam się po nią sięgnąć, byłam totalnie zachwycona. Było to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i na pewno nie ostatnie. Ta lektura to nie jest kolejny thriller. To historia, o której się nie zapomina.
Książka ta porusza przede wszystkim tematy tabu, takie jak depresja i nie tylko. Jest w niej również coś takiego, co sprawia, że nie jesteśmy w stanie się od niej oderwać. Ciągle coś się dzieje, akcja cały czas trwa, co nie pozwala nam się nudzić. Z każdą stroną coraz bardziej zagłębiamy się w historię Margo. Oczywiście nie jest to raczej książka, przy której będziemy się dobrze bawić. Tę lekturę będziemy przeżywać. 

  "Najbardziej brutalna prawda to ta o nas samych."

Moja ocena: 
10/10

Tak więc jeżeli szukacie dobrego thrilleru, który wciągnie Was bez reszty, to zdecydowanie polecam Wam sięgnąć po "Margo". Gwarantuję, że nie będziecie się przy niej nudzić.

Dajcie znać w komentarzach czy czytaliście "Margo" lub czy może macie zamiar po nią sięgnąć. Mam nadzieję, że tą recenzją choć trochę Was do niej zachęciłam, mimo że moja opinia o niej była dość krótka.
Buziaki, Agata.

18 komentarzy:

  1. Czytałam i podobała mi się. Dość nietypowa jak na młodzieżówkę co zdecydowanie jest na plus!
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intryguje mnie ten tytuł i na pewno po niego kiedyś sięgnę, ale kiedy ja znajdę czas na te wszystkie książki xd
    Recenzja jest naprawdę fajna i przekonywująca :)

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, serdecznie polecam. :D
      Również pozdrawiam. <3

      Usuń
  3. Słyszałam wiele pozytywnych opini o tej książcę jak i negatywnych,ale chyba ostatecznie po nią sięgnę :)

    http://noxbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej książce było wiele opinii, nie zawsze dobrych, ale myślę, że w dalekiej przyszłości po nią sięgnę :D
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja! Po książkę na pewno sięgnę!
    Pozdrawiam.

    http://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gorąco zachęcam do przeczytania tej pozycji!
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fajna recenzja, ale krótka trochę, a szkoda, bo dobrze piszesz ;)
    Ksiązka trochę nie w moim guście niestety, a poza tym słyszałam parę negatywnych opinii, której nawet Twoja "10/10" nie zmieni :/
    Pozdrawiam! Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się pisać trochę dłuższe opinie następnym razem. ;)
      Może nie zmieni, ale nie zniechęcaj się po paru negatywnych opiniach. ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Kuszą mnie te thrillery od Fisher, ale jeszcze się waham czy sięgnąć po któryś, a to dlatego, że nie miałam dobrych początków z autorką. Jej "Mimo moich win" było bardzo słabe, a z połączenia sił z Hoover może nie wyszła klapa, ale na pewno najgorsza powieść Hoover. Może kiedyś uda mi się upolować "Margo" w bibliotece i wtedy dałabym jej szanse.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Margo" to jak na razie jedyna przeczytana przeze mnie książka tej autorki i na pewno nie ostatnia. Teraz zamówiłam właśnie m.in. "Bad mommy. Zła mama" i mam nadzieję, że się nie zawiodę.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Kolejna książka wędruje na moją listę do zakupienia :P
    Świetna recenzja ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ta książka :D Może kiedyś przeczytam ^^

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 reading with tulips , Blogger