Recenzja książki "Ponad wszystko" Nicoli Yoon

Tytuł: "Ponad wszystko"
Autor: Nicola Yoon
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Liczba stron: 328
Seria: Uwaga młodość!
Opis książki:
"Moja choroba jest bardzo rzadka. Mówiąc krótko - mam alergię na cały świat. Od siedemnastu lat jestem uwięziona w domu. Kontaktują się ze mną wyłącznie moja mama i pielęgniarka. Pewnego dnia wyglądam przez okno i widzę... jego. Jest wysoki, szczupły, ubrany na czarno. Nasze spojrzenia się spotykają. Obserwują go z oddali. Już wiem, że moje życie właśnie się zmieniło. Nieodwracalnie. I wiem, że to będzie katastrofa."

Moja opinia:
Po "Ponad wszystko" chciałam sięgnąć już dawno. Słyszałam o niej wiele opinii, w większości pozytywnych. Kiedy zaczęłam ją czytać, nie spodziewałam się, że historia przedstawiona w tej książce będzie aż tak niebanalna. To było coś kompletnie innego, oryginalnego, niż w młodzieżówkach, które do tej pory czytałam. Pochłonęłam ją w jeden dzień. Jeżeli chodzi o końcówkę totalnie powaliła mnie na kolana. Nie spodziewałam się takiego zakończenia. Poza tym z tej książki możemy się wiele nauczyć. Między innymi to, że dla niektórych rzeczy warto zaryzykować i poświęcić wszystko.
Tak więc jeżeli poszukujecie lekkiej i niebanalnej lektury, która pochłonie Was bez reszty, sięgnijcie po "Ponad wszystko". Dodatkowo książka zawiera rysunki, zapiski z pamiętnika, wykresy i wiele innych, dzięki czemu szybko się ją czyta. 
Moja ocena:
10/10 

PS Dajcie znać w komentarzu, czy czytaliście "Ponad wszystko"lub czy byliście na filmie, który swoją premierę miał 09.06.2017 r. Ja dopiero mam zamiar się wybrać i mam nadzieję, że jeszcze zdążę.
Buziaki, Agata.

10 komentarzy:

  1. Jedna z tych książek, które planuję przeczytać i mam nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym roku! Chciałabym też dostać gdzieś tą książkę z okładką niefilmową 😱
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów :)
    PS2. zapraszam też do mnie na aga-zaczytana. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie czytałam ale jest już w drodze do mnie :) Za film wezmę się po przeczytaniu.

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj, bo naprawdę warto!
      Również pozdrawiam. <3

      Usuń
  3. Książka ma do mnie niedługo przyjść, jestem jej strasznie ciekawa i mam nadzieję, że mi się spodoba. Film oczywiście przede mną!
    Pozdrawiam i obserwuje!

    mareandbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję.
      Również pozdrawiam i dziękuję! <3

      Usuń
  4. Nie czytałam, ale koniecznie muszę to nadrobić, a szczególnie dlatego, że jest film <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka świetna <3 Filmu jeszcze nie oglądałam, ale mam nadzieję, że uda mi się go nadrobić, obawiam się tylko, że ekranizacja może nie być tak dobra jak książka. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie zaczytanyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 reading with tulips , Blogger