Recenzja książki "Prokurator" Pauliny Świst

Tytuł: Prokurator
Autor: Paulina Świst
Liczba stron: 320 
Wydawnictwo: Akurat

Opis książki:
"Trzydziestoletnia, niezwykle atrakcyjna Kinga Błońska jest szczęśliwą kobietą. To znaczy była. Od wielu lat  dzieliła życie z tym samym mężczyzną a zawodowo, jako błyskotliwa adwokatka, odnosiła sukcesy na sali sądowej.Teraz jednak fortuna przestała jej sprzyjać: nie dość, żę przyłapała męża na zdradzie, to musiała również podjąć się sprawy groźnego bandyty "Szarego". Co gorsza, "Szary" jest jej przyrodnim bratem, z którym od dawna nie miała - nie chciała mieć - nic do czynienia.

Wydarzenia ostatnich tygodni postanawia odreagować w dyskotece. Po raz pierwszy w życiu ma ochotę zachować się nieodpowiedzialnie... i udaje się jej to aż za bardzo. Ląduje w mieszkaniu Łukasza, którego dopiero co poznała na parkiecie. Po niesamowitych miłosnych uniesieniach, zaspokojona seksualnie, ale skacowana moralnie, ukradkiem wraca do domu. Zaledwie kilka godzin przekonuje się, że pech upodobał ją sobie na dobre: "facet na jedną noc" okazuje się prokuratorem prowadzącym sprawę jej przyrodniego brata. Jakby tego było mało, wszystko wskazuje na to, że pozasłużbowe kontakty Kingi i Łukasza nie ograniczą się do jednego gorącego spotkania..."
Moja opinia:
Do tej pory czytałam głównie kryminały pana Remigiusza Mroza, w których swoją drogą jestem absolutnie zakochana. Przejdźmy jednak do "Prokuratora".
Słyszałam o tej pozycji wiele opinii, zazwyczaj pozytywnych i to głównie dlatego zdecydowałam się na sięgnięcie po nią. I powiem tyle... dostałam naprawdę dobrze napisaną książkę z wciągającą historią. Jednym z ogromnych plusów jest to, że autorka przedstawiła tę historię z dwóch perspektyw - Kingi i Łukasza. Ja osobiście uwielbiam taką narrację w książkach, więc dla mnie jest to jak najbardziej pozytywne. Oczywiście ta lektura nie posiada rozdziałów, co niektórych może przerazić, ale myślę, że bezpodstawnie, ponieważ te "perspektywy" są krótkie, co umożliwia szybsze czytanie, podobnie jak dość duża czcionka.
Może teraz co nieco o historii. Tak jak już wspomniałam, książka jest wciągająca, ale fakt faktem zawiera sporo wulgaryzmów, które niektórym osobą może przeszkadzać. Mi nie przeszkadzały one jakoś szczególnie, ponieważ czytam kryminały i jestem po prostu przyzwyczajona. Jednak uważam, że było ich trochę za dużo i nie we wszystkich momentach były one potrzebne. 
Książka również zawiera sceny erotyczne, co nie wszystkim może przypaść do gustu.
Jedynym minusem tej historii jest to, że brakowało mi czegoś "mocniejszego" w całej tej akcji (nie mówię tutaj o scenach erotycznych). Czegoś, co wbiło by mnie w siedzenie. 
Moja ocena:
8/10

Podsumowując, "Prokurator" to lektura dla tych, którzy gustują w kryminałach i nie przeszkadzają ich zbytnio takie rzeczy jak wulgaryzmy czy wspomniane wyżej rzeczy. Mam nadzieję, że udało mi się napisać coś sensownego o tej książce. Jak zawsze dajcie znać w komentarzach, czy czytaliście "Prokuratora" lub czy macie zamiar dopiero po niego sięgnąć.

Na koniec krótkie ogłoszenia parafialne. Otóż w przyszłym tygodniu w niedzielę wylatuję do Grecji na tydzień, tak więc przez ten czas postów na blogu nie będzie. Postaram się wrzucić coś przed moim wyjazdem, ale niczego nie obiecuję, także bądźcie wyrozumiali.
Buziaki, Agata.

24 komentarze:

  1. Książka w kolejce w takim razie. ❤️

    paulina-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to tej pozycji najbardziej zachęca brutalność scen seksu oraz wulgaryzmy. Gdybyś rok temu zaproponowała mi ten tytuł to z pewnością miałabym podobne do Ciebie podejście. Byłoby tego wszystko dla mnie po prostu zbyt dużo. Jednak człowiek dorasta i mniej rzeczy przestaje go dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciąga Greyem ?
    Jeśli nie, to trzeba będzie na nią zapolować w bibliotece.

    pozdrawiam,
    linekwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie to, że nie lubię kryminałów na pewno bym przeczytała :)
    pozdrawiam https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się jeszcze kiedyś przełamiesz. ;)
      Również pozdrawiam. <3

      Usuń
  5. U mnie ta pozycja czeka w kolejce !

    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to brzmi ciekawie, chyba się na nią skuszę gdy będzie na jakiejś fajnej promocji :)

    Pozdrawiam :)
    jaholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, pozdrawiam! ;)
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń
  7. W takim razie jesteś szczęściarą! Ja ostatnio jak czytam coś, co polecają inni, to dla mnie totalna tandeta. Zaufam Ci i przy następnym zakupie, postawię na tę książkę. Ciekawa recenzja, która aż kusi, aby zakupić TO!<3
    Buziaki, A.
    poczytujac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, buziaki! :*
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń
  8. Jestem jej baaardzo ciekawa, bo kryminały uwielbiam 😍
    Obserwuję!
    Buziaki! 😘 www.calm-inside-the-storm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję! :)
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń
  9. ooo jestem mega ciekawa! Chyba sie zdecyduje!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, buziaki! :*
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń
  10. Strasznie ciekawa mnie ta książka, bo jest tyle odmiennych recenzji. Moja ciocia ma na półce "Prokuratora", więc niedługo sięgnę po tę książkę.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, również ściskam! :*
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń
  11. Słyszałam wiele o tej książce. Nie mogę się doczekać, aż po nią siegnę :)

    Pozdrawiam ❤
    adventureinthelibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, również pozdrawiam <3
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń
  12. Ksiązka kompletnie nie dla mnie, ale zostaję tu z Tobą na dłużej! :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no trudno, ale dziękuję, wpadaj częściej! :D
      PS Przepraszam za tak późną odpowiedź.

      Usuń

Copyright © 2014 reading with tulips , Blogger